13 °C
enyhe eső
2025. május 23., péntek
Dezső

A nők 84 százaléka szeretne új lendületet adni kedvenc ruháinak

2015. május 04.
2.0741
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Brauny profilja, adatai
Brauny
A világ vezető mosó- és tisztítószereket gyártó vállalata, avagy a P&G mosószerekkel foglalkozó üzletága pszichológiai és kognitív viselkedéstudománnyal kapcsolatos elemzéseket hozott nyilvánosságra, amelyekből kiderült, hogy a nők 84 százaléka szeretne új lendületet adni azoknak a kedvenc ruháiknak, amelyek egy ideje már a szekrény mélyén hevernek.

Ennek köszönhetően az Ariel és a Lenor is bemutatott egy-egy olyan mosószerújdonságot, amelyek speciális és innovatív innovációiknak, illetve új összetevőiknek köszönhetően képesek lesznek megóvni kedvenc ruháinkat a károsodástól, hogy azok évek múltán is újként tündökölhessenek.

Az egyik ilyen az új Ariel Color folyékony mosópor, amivel a gyártó ötvözte a mosóporok hatékonyságát a folyékony mosószerek kímélő hatásával, ezáltal nem csak tisztítja, hanem védi és óvja is a ruhákat, azok színét, formáját és tapintását.

Mindez egy speciális mély-tisztító enzimnek köszönhető, amelyek fokozó polimerek és felületaktív anyagok segítségével képesek eltüntetni a makacs foltokat is.

A másik újdonság a Lenor szuper-koncentrált, forradalmian új FRESHLOCKTM technológiáján alapuló mosószere, amelyben a mikrókapszulák erősebb burkot kaptak, ezáltal nem csak több és gazdagabb illatanyag szabadul fel a ruhákban, hanem segítenek megóvni azok frissességét is - akár 12 órán át -, miközben anyagukat is védik a fakulás vagy más káros hatásokkal szemben.