Sőt többségünknek szinte elképzelhetetlen, hogy a reggeli kávé rituális elfogyasztása nélkül induljon el otthonról.
A magyarok átlagosan nem egy, hanem legalább 2,6 csésze kávét isznak meg minden nap, és a legtöbben inkább reggel fogyasztják a fekete nedűt. Világszinten 321 milliárd liter teát fogyasztunk, míg kávéból 172 milliárd liter fogy el.
A Lavazza kutatásából megtudtuk még, hogy a magyarok többsége, a rendszeres kávéfogyasztók több mint a fele saját maga, otthon főzi meg a kávéját, és míg 48 százalék a hagyományos kotyogós kávéfőzőt választja, 19 százalék inkább az instant kávét részesíti előnyben. A fogyasztók többsége már a boltba érkezés előtt tudja, hogy milyen márkát fog vásárolni, míg 26%-uk csak a boltban dönti el, hogy mit vásárol. A választásban az ár a legbefolyásolóbb tényező.
A kutatásból az is szintén kiderült, hogy a magyarok a Lavazza kávét tartják a legjobb minőségű autentikus olasz kávénak. A márka már 120 éves tapasztalattal rendelkezik, aminek köszönhetően Olaszországban a legismertebb és legnépszerűbb kávéfajtát tudhatják maguknak. Az egyik legkedveltebb a 100%-ban Arabica szemekből készült Qualitá Oro.
David Beckham lovagi címet kap Károly királytól, Victoria pedig Lady Beckham lesz