A napokban ugyanis a teljes szervezet a Telenor előfizetői körébe lépett, így a közös munka első fázisaként a szolgáltató vállalta, hogy amennyiben krízishelyzet lép fel valahol az országban, akkor a Vöröskereszt által megjelölt területeken növeli a hálózati kapacitást, ami mellett okostelefonokkal és táblagéppel is segítik a munkát.
Az együttműködés értelmében katasztrófa esetén a szolgáltató törökbálinti központja képes lesz call centerré átalakulni, és a vállalat egy ingyenesen hívható zöld számon át adminisztrálni tudja majd az adomány-felajánlásokat és az igényeket, de a jövőben egy fejlett kárfelmérő- és befogadóhely-menedzsment rendszer felépítése mellett a Telenor támogatja majd a Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálat munkáját is.
Együttműködésünk során megtapasztalhattuk ezek magas minőségét, és büszkék vagyunk a közösen elért eredményekre. A Telenor 2014-ben elnyerte a Magyar Vöröskereszt év támogatója díjat, most pedig nagyon boldogok vagyunk, hogy a Telenor telekommunikációs partnerként segíti szervezetünk napi munkáját - mondta el Kardos István, a Magyar Vöröskereszt igazgatója.
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben