30 °C
kevés felhő
2025. június 08., vasárnap
Medárd

A Magyar Vöröskereszt is a Telenort választotta

2017. március 22.
8.2451
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Brauny profilja, adatai
Brauny
A Telenor és a Magyar Vöröskereszt három évvel ezelőtt már kötött egy stratégiai megállapodást arról, hogy a szolgáltató támogatni fogja a legnagyobb magyar humanitárius szervezet katasztrófa-készenléti és válaszadási munkáját, de az együttműködés a napokban magasabb szintre lépett.

A napokban ugyanis a teljes szervezet a Telenor előfizetői körébe lépett, így a közös munka első fázisaként a szolgáltató vállalta, hogy amennyiben krízishelyzet lép fel valahol az országban, akkor a Vöröskereszt által megjelölt területeken növeli a hálózati kapacitást, ami mellett okostelefonokkal és táblagéppel is segítik a munkát.

Az együttműködés értelmében katasztrófa esetén a szolgáltató törökbálinti központja képes lesz call centerré átalakulni, és a vállalat egy ingyenesen hívható zöld számon át adminisztrálni tudja majd az adomány-felajánlásokat és az igényeket, de a jövőben egy fejlett kárfelmérő- és befogadóhely-menedzsment rendszer felépítése mellett a Telenor támogatja majd a Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálat munkáját is.

A Telenor annak idején proaktívan kereste meg és kínálta fel szolgáltatásait a Magyar Vöröskeresztnek.
 

Együttműködésünk során megtapasztalhattuk ezek magas minőségét, és büszkék vagyunk a közösen elért eredményekre. A Telenor 2014-ben elnyerte a Magyar Vöröskereszt év támogatója díjat, most pedig nagyon boldogok vagyunk, hogy a Telenor telekommunikációs partnerként segíti szervezetünk napi munkáját - mondta el Kardos István, a Magyar Vöröskereszt igazgatója.

Ahogy a digitális transzformáció minden iparágat elér, a humanitárius szervezetek munkájában és a katasztrófa-válaszadásban is rengeteg lehetőséget látunk, ahol a digitális megoldásokkal növelhetjük az elkötelezett szakemberek munkájának hatékonyságát. A Magyar Vöröskeresztben olyan partnerre találtunk, akivel együtt valódi közös gondolkodással és előremutató közös munkával gyors és kiváló eredményeket érhettünk el és szándékozunk elérni a jövőben is - mondta Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója.
A Telenor annak idején proaktívan kereste meg és kínálta fel szolgáltatásait a Magyar Vöröskeresztnek.'>