A márka legújabb hazai kutatásából kiderült, hogy a nők törekednek a takarékosságra, mégis még mindig az edények elő-öblítésében hisznek, ha mosogatásra kerül a sor.
Ennek következtében jelentősen megnövekedik az elhasznált víz mennyisége, függetlenül attól, hogy kézi- vagy gépi mosogatásról van szó. A Jar gyártója, a P&G számára fontos a környezettudatosság, ezért igyekeznek a leghatékonyabb zsíroldó termékekkel előrukkolni. Ennek eredményeként újult meg a Jar kézi- és gépi mosogatószer termékcsalád.
A kutatás során 1000 hölgyet kérdeztek meg mosogatási és mosogatószer-vásárlási szokásaikról. A válaszadók egyharmada rendelkezik otthon mosogatógéppel, de közülük csupán 3% használ kizárólag mosogatógépet, azaz a magyar nők döntő többsége kézzel mosogat vagy a kézi mosogatást egészíti ki a gépi mosogatással.
A válaszadók szerint idő- és pénztakarékossági szempontból a minőség és az ár-érték arány a legfontosabb a mosogatószer kiválasztásánál. A kézi mosogatást választó nők 72%-a nagyon ügyel arra, hogy mennyi mosogatószert és vizet használ el egy-egy mosogatás alatt. Szintén hasonló szempontokat tartanak szem előtt azok is, akik mosogatógépet használnak, sőt közülük sokan használják a gépek energiahatékony és víztakarékos programját.
A takarékosság ellenére a legtöbben fontosnak tartják az edények előáztatását, ami viszont időt és vizet is igényel. A Jar 60 éve a kutatás-fejlesztésben látja a megoldást és figyel a vásárlói igényeire is. Ennek köszönhetően a legújabb Jar-ral a mosogatás egyszerűbb és költséghatékonyabb.
Az új foszfát-mentes Jar Platinum gépi mosogatószere sokkal hatékonyabban képes eltávolítani a rászáradt szennyeződéseket is, így nem szükséges az előáztatás, amivel időt és pénzt is spórolhat a háziasszony.
Kik azok a gyepfehérítők? - Papp Noémi: A gyepfehérítők titka (könyvajánló)