kep1#Érdekes kutatási anyagot hozott nyilvánosságra a Media Markt és az NRC, azzal kapcsolatban, hogy a magyarok többsége még mindig visszafogottan használja az internetes áruházakat, így bizonyos dolgokért továbbra is személyesen mennek el a boltba.
A kutatás szerint a magyar nők többségének körében bár az online vásárlás nagyon népszerű, ha viszont műszaki cikkeket akarnak vásárolni, akkor inkább jobban szeretnek ellátogatni egy hagyományos áruházba, míg a férfiak esetében ugyanez a helyzet, ha olyan nagyobb beruházásról van szó, mint például a televíziók.
A felmérés legnagyobb érdekessége, hogy a háztartási gépek - főként a kávéfőző, a vasaló vagy a mikrohullámú sütő - esetében a nők szívesebben vásárolnak internetes boltból, de a komolyabb termékeket azért ők is jobban szeretik kipróbálni a rendelés előtt, így a legkevésbé például a laptopok esetében szeretnek a hölgyek hagyományos formában vásárolni.
A fotelból vásárlás kényelmét egyébiránt a legtöbb esetben a vidéken élők veszik igénybe - így a kisgép vásárlást online tervezők mintegy 83 százaléka -, ami jelentős növekedés, és mindezt Szánthó Balázs, a Media Markt Árkád ügyvezető igazgatója szerint ők is érzékelik, hiszen a három évvel ezelőtt elindított webáruházuk esetében csak az elmúlt évben két számjegyű növekedést tapasztaltak.
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben