A világ több nagyobb luxusmárkája döntött úgy, hogy a parfümgyártás helyett, most inkább a kézfertőtlenítők gyártásába kezdenek bele.
A Louis Vuitton, a Givenchy, a Dior csak néhány olyan luxusbrand, amik beálltak a sorba, hogy az egyre fogyatkozó fertőtlenítők sorát megnövelhessék.
A márkák döntésében nagy szerepet játszott az, hogy Franciaországban is egyre több koronavírusos megbetegedést regisztrálnak, ami a luxusmárkák eladásait is nagyban befolyásolják, így a márkák üzleti stratégiát váltottak. Mindemellett pedig, jelenleg az egyik legértékesebbnek számító higiéniai cikk, pont a fertőtlenítő.
A márkák a francia kórházaknak gyártanak majd elsősorban és ezeket a fertőtlenítőket ingyenesen is tervezik átadni a belföldi kórházaiknak, hogy ezzel is segítsenek a francia egészségügynek.
Így készítsd el a diétás cottage cheese pizzát