A svéd Fjällräven márka a legújabb kollekcióját óceánkékre tervezte, hogy ezzel is felhívja a figyelmet az egyre égetőbb óceánszennyező problémakörre, ami Kanken Art néven június 8-án debütál.
A Fjällräven kollekciót az óceánok világnapja ihlette, így a legújabb tatyókkal még közelebb érezhetjük magunkat a természethez.
A Fjällräven kollekciót az óceánok világnapja ihlette, így a legújabb tatyókkal még közelebb érezhetjük magunkat a természethez.
A legújabb becslések szerint 20-30 év múlva nagyobb mennyiségű szemét lesz az óceánokban, mint hal, így a márka a termékein keresztül is szeretne harcba szállni a műanyagokkal szemben.
Egy két táskához, az Ocean Deep és az Ocean Surface darabokhoz például, a brand külön szemétszedő zsákokat is csomagol, hogy ezzel is inspirálják a vevőiket arra, hogy ne féljenek maguk is kezükbe venni az irányítást és megtisztítani a saját környezetüket.
Két könyvújdonság a forró nyári napokra a még forróbb hangulatért