A Coca Cola nyáron dobta piacra Japánban a Clear névre hallgató kóláját, amiről most kiderült, hogy valószínűleg a hazai piac nem hozza forgalomba.
A Coca Cola mindig igyekszik új dolgokkal előrukkolni, így az, hogy vízszínű kólát gyártottak le, nem is annyira meglepő, főleg azoknak nem, akik folyamatosan követik az italgyártó cég újításait.
A Coca Cola mindig igyekszik új dolgokkal előrukkolni, így az, hogy vízszínű kólát gyártottak le, nem is annyira meglepő, főleg azoknak nem, akik folyamatosan követik az italgyártó cég újításait.
Az ital maga, ízre teljesen megegyezik az eredeti édes, cukros kólával, ráadásul a 0 kalóriás italt kint nagyon imádják a japánok.
A cég azzal a szándékkal jött ki ezzel a típusú kólával, hogy majd az átlátszó folyadéknak köszönhetően többen vásárolják, hiszen külsőre olyan, mint a víz, amiből sokat kell fogyasztani. Ez a fajta marketing húzás úgy tűnik, hogy nagyon is bevállni látszik, mert a japánok nagyon kedvelik a terméket.
Katalin hercegné ismét fast fashion boltból választott outfitet