Az utóbbi években egyre nagyobb teret hódítanak a virtuális influenszerek, hiszen milliós tábort kötnek le nap, mint nap és a világmárkák is szívesen dolgoznak velük, sok esetben ugyanis sokkal kifizetődőbb és tökéletesebb a végeredmény.
Az influenszerek világa 1-2 éve olyan mértékben hozza az újabb lelkes tartalomgyártókat, hogy szinte követni sem lehet, hogy éppen ki számít a legmenőbbnek és ki tűnt el néhány hét alatt a süllyesztőben.
Az influenszerek világa 1-2 éve olyan mértékben hozza az újabb lelkes tartalomgyártókat, hogy szinte követni sem lehet, hogy éppen ki számít a legmenőbbnek és ki tűnt el néhány hét alatt a süllyesztőben.
A virtuális sztárokkal azonban ez kevésbé történik meg, sőt, népszerűbbek, mint valaha.
A jövőben az is elképzelhető, hogy a márkák sokkal szívesebben dolgoznak majd együtt olyan digitális figurákkal, mint a brazil Lu do Magalu, aki a világ leghíresebb és legtöbb követővel rendelkező digitális nomádja. A nagyobb kereskedelmi cégek el is kezdtek marketing eszközként saját figurákat is legyártani, amivel képviselhetik magukat a közösségi felületeken is.
Megújul a Sziget, számtalan új helyszínnel és programokkal bővül a hazai fesztivál