Egy közelmúltban készült felmérés szerint a felnőttek egyre tudatosabbak a játékok vásárlása terén, éppen ezért igyekeznek olyan termékeket vásárolni gyermekeiknek, melyek tartósak és fejlesztik a kicsik készségeit, akárcsak a márka új Wood termékei.
A Fisher-Price megbízásából készült friss kutatás szerint a megkérdezett felnőttek 2/3-ada törekszik arra, hogy olyan játékokat adjon a gyerekeik kezébe, amelyekkel még ők is használtak kiskorukban. A szülők azért is tulajdonítanak nagy jelentőséget az ilyen termékeknek, mert a régi játékok a nagyszülők számára is ismerősek és velük ők is sokkal könnyebben játsszanak az unokáikkal.
Török Kata, a Mattel magyarországi marketing menedzsere elárulta:
A fából készült játékok a legidőtlenebbek. A Fisher-Price kutatásából is az derül ki, hogy a válaszadók többsége (közel 70%) szerint ezek a játékok a legjobbak a közös játékhoz és azzal a megkérdezettek szinte kivétel nélkül egyetértettek, hogy az a játék a legélvezetesebb, amikor mindenki együtt tud játszani a családban. A Wood bevezetésével ezekhez az alapokhoz térünk vissza, hogy vele egy olyan szórakoztató, tanulságos és az egészséges fejlődést elősegítő játékélményt biztosítsunk, amit a nagyszülők, a szülők és a gyerekek egyaránt szeretni fognak.
A termákcsaládban egyaránt helyet kapnak a kirakósok, az építő és zenélős játékok, amelyek biztonságos használatát a vállalat Play Lab szakértői tesztelték.
Több mint 546 millió forintért kelt el a Trónok harcából ismert Vastrón egy aukción