A brit áruházlánc a karácsonyi reklámfilmjeiről kifejezetten híres, az idei film ráadásul már meg is jelent, a dekorációs trendeket azonban már beharangozták hetekkel ezelőtt, amelyek között erőteljesen dominálnak a természetközeli darabok.
A Metro napilap által közzétett anyagból fény derül minden trendre, amit a cég designere szerint nekünk is érdemes lenne idén lekövetnünk.
A Metro napilap által közzétett anyagból fény derül minden trendre, amit a cég designere szerint nekünk is érdemes lenne idén lekövetnünk.
A pandémia alatt mindenkiben felerősödött a természet közelsége, ami a 2021-es trendeket is meghatározza így.
Az áruházlánc így, a természeti csodákat, a havas hegyeket, a csodálatos patakokat és az erdőket vette alapul. Így kapott helyet például a Snow Mountain és a Gemstone Forest kompozíció is a kínálatban. A színeket tekintve a fehér, a zöld, a bézs és az arany dominál majd.
Bemutatkozott az új Fiat Grande Panda, mely felidézi a 80-as éveket