Az n-beauty márkákat tulajdonképpen a svéd, a finn, a dán, az észt, a lett és a litván brandek képviseltetik, akik az újonnan megjelenő termékeikbe is igyekeznek belecsempészni a 'slow' állapotokat. A szemléletmóduk bizonyos mértékben megegyezik a k-beauty trendekkel, amik viszont Dél-Koreából indultak ki és az évtizedek alatt egyre inkább a vezető bőrápolási márkák népszerűségért is felelnek. A tudatos bőrápolás úttörőit, immáron több európai és amerikai márka is igyekszik behozni, hiszen a piaci igények megváltozásával a valóban működő hatóanyagtartalommal rendelkező krémek kezdték meg a szépségbirodalom meghódítását és trónbitorlását is.
Az n-beauty az eleganciát, a lelassított én időt és a természetes bőrkép elérését hirdeti, aminek nem feltétlenül kell mindig tökéletesnek lennie, de a rendszeres öngondoskodás rituáléját mindenképpen meg kell, hogy erősítse. A márkák többsége természetesen, a tényleges és tömény kozmetikai összetevők mellett, a reklámokra helyezik kiemelten a hangsúlyt, amivel a hygge érzést is át kívánják adni a leendő vásárlóknak és a bőrápolást használják arra, hogy egyfajta lelki öngondoskodás is létrejöhessen.
A 2019-es év egyértelműen azzal tűnt ki a többi év közül, hogy egy-egy magasabb hatóanyagtartalmú összetevő is szépen lassan elérhetővé vált a vásárlók többsége számára, mindez úgy, hogy az árak sem szálltak el. A tiszta és természetes összetevők felhasználása is nagymértékben megnőtt a piacon, de főleg azoknál a gyógynövényeknél figyelhető ez meg, amelyeknél a tulajdonságok és a formulázási lehetőségek is megadják a professzionálisabb ápolást a bőr számára, akár már, egy rövidebb időintervallum keretein belül is.
Az n-beauty tehát, a természetközelibb arcápolás mellett hangsúlyozottan egy életérzést is spa élményt is ad, ami az otthoni 'me time' idejébe is teljes mértékben is beleilleszthető. Nem kell minden esetben kozmetikust vagy egy szépségszakértőt felkeresni azért, hogy hosszútávon jól érezhessük magunkat a bőrünkben.
Összességében az n-beauty és a k-beauty az alap téziseiben megegyeznek, de ezek, a tálalásban és a marketing nézetekben mégis eltérnek egymástól. A luxus kényeztetést és a szép, természetes bőrképet mindkét trend vallja, de a tényleges képviseltetés és egy-egy adott hatóanyag felhasználása, piacra dobása, már csak az eladni kívánt cégek ötleteitől függenek igazán.