A szépségápolási márka nemrégiben egy nemzetközi felmérést készített, 21 országban több, mint 22000 nőt kérdezett meg az önértékelésről, az önelfogadásról és az elégedettségről. A felmérésből egyértelműen kiderül, hogy a nők többsége nem elégedett önmagával és nehezen fogadja el külsejét. A top 3 ok, amiért a nők elbizonytalanodnak magukban:
anyagi státusz (32%),
a kitűzött életcéljaik elérésében érzett kudarc (25%),
kinézet (23%).
A The Body Shop felkérte Jameela Jamil színésznőt, aktivistát, hogy legyen a "Szeresd önmagad" kampány arca. A 35 éves angol nő 3,4 millió követővel rendelkezik az Instagramon és már sokszor beszélt a mentális egészségről is. Elmondása szerint:
A márka célul tűzte ki, hogy 1 év alatt 1 millió olyan tettet gyűjt össze világszerte, melyek önszeretetre ösztönöznek.