23 °C
borús égbolt
2025. június 03., kedd
Klotild

Jameela Jamil az önszeretet és önelfogadás nemzetközi kampányarca

2021. március 11.
59.9132
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Mariann profilja, adatai
Mariann
Egy friss nemzetközi felmérés szerint, 2-ből egy nő nem elégedett önmagával, 60%-uk pedig vágyik rá, hogy jobban megbecsülje valódi önmagát, ennek fényében indult el a The Body Shop legújabb kampánya a "Szeresd önmagad".


A szépségápolási márka nemrégiben egy nemzetközi felmérést készített, 21 országban több, mint 22000 nőt kérdezett meg az önértékelésről, az önelfogadásról és az elégedettségről. A felmérésből egyértelműen kiderül, hogy a nők többsége nem elégedett önmagával és nehezen fogadja el külsejét. A top 3 ok, amiért a nők elbizonytalanodnak magukban:
anyagi státusz (32%),
a kitűzött életcéljaik elérésében érzett kudarc (25%),
kinézet (23%).

A The Body Shop felkérte Jameela Jamil színésznőt, aktivistát, hogy legyen a "Szeresd önmagad" kampány arca. A 35 éves angol nő 3,4 millió követővel rendelkezik az Instagramon és már sokszor beszélt a mentális egészségről is. Elmondása szerint:

Az önszeretet és megbecsülés hiányára érzelmi vírusként tekintek, ami szomorú módon épp a legfiatalabb korosztályt veszélyezteti leginkább. Önmagunk szeretete kemény belső munka, tegyük meg hát az első lépést önmagunk elfogadásáért! Nőként büszkének lenni önmagadra, elhinni, hogy elég vagy "úgy, ahogy vagy" valódi közösségi és politikai tett.

A márka célul tűzte ki, hogy 1 év alatt 1 millió olyan tettet gyűjt össze világszerte, melyek önszeretetre ösztönöznek.
nincs még hozzászólás