A márka egyik fő védjegye a kézzel készült kozmetikumok. Miben különböztethető meg ezáltal a brand, más hasonló szemléletet képviselő kozmetikai cégtől?
A környezet, ahol a termékeink készülnek, sokkal inkább hasonlít egy nagy konyhára, mint gyártósorra. A gyárainkban jóval több ember dolgozik, mint amennyi gépünk van. A kínálatunknak így, mindig van egy személyes jellege, miközben lokális forrásokat felhasználva munkahelyeket is biztosítunk a helyiek számára. Munkatársaink lelkesen és odaadóan dolgoznak, ami egyértelműen tükröződik a végeredményben és a vásárlóink visszajelzéseiben is.
Azért, hogy a vevőink még inkább érezzék a márkán keresztül közvetített személyes törődést, az általunk alkalmazott címkék is mesélnek. Ezek nemcsak a termékek lejáratáról tájékoztatnak, hanem egy ismerős arc is visszaköszön általuk. Annak az arca, aki a legnagyobb törődéssel készíti a mi bőrszépítő krémeinket.
Kínálatunkban számos arcpakolás közül választhatnak vásárlóink az ő bőrtípusuknak megfelelően. Általánosságban nehéz megmondani kinek melyik arcpakolás a legmegfelelőbb. Üzleteinkben hozzáértő eladóink segítenek a választásban, azonban két kedvencet ki tudnék emelni, amelyek egytől-egyig bizonyítottak már.
A Beauty Sleep arc-és testpakolás a nyugtató hatása révén vált kedvencé. A gyógynövényalapú gél friss kókuszemulzióban, benne lenmaggal, ökörfarkkóróval, bőrnyugtató mézzel, valamint a citromverbéna és az orvosi macskagyökér álmosító hatású párosával. A levendulaaroma segít a könnyebb elalvásban és az ellazulásban is.
A komedók, minden korosztályt érinthetnek, ezeknek a túlzó mennyiségben való megjelenése sok mindennek az előszele is lehet. Az egyik leggyakoribb ok azonban az, hogy a faggyúmirigyek túltermelődnek, de egy nem megfelelő arctisztítási rutin is eredményezhet mitesszereket.
Az egyik bestseller termékünk, amihez évek óta bizalommal nyúlnak a vásárlóink, a Mask of Magnaminty arc- és testpakolás. Ez a sokoldalú termék mélyen tisztít és a mentol tartalmának köszönhetően fel is frissíti a fáradt bőrt. A könnyedén felvihető pakolás tartalmaz serkentő borsmentaolajat, gondoskodó bársonyvirágolajat és klorofilt, valamint radírozó hatású aduki- és ligetszépemagot is.
A kozmetikumok nagy részében agresszív illatanyagok, illóolajok kaptak helyet, ez a fajta összetevőcsoport miként illeszkedik a természetes bőrszépítő brandimidzshez?
Ha egyszerűen szeretnénk fogalmazni, mondhatjuk, hogy az illóolaj a növény esszenciája koncentrált folyadék, mely az adott virág, fa, gyógynövény, fűszer vagy levél illatanyagait tartalmazza. Tapasztalatok szerint káprázatos illatok csodákat tesznek a testtel, az elmével és a lélekkel. Ma, amikor a profit gyakran a minőség rovására megy, az illóolajokat gyakran hígítják vagy keverik más, olcsóbb összetevőkkel a költségcsökkentés érdekében.
Előfordul, hogy az összetevők listáján nem szereplő, mesterséges vegyületek kerülnek az olajba, melyek az orrunkat ugyan becsaphatják, de a bőrünknek is problémákat okozhatnak. A Lush-nál elsőrendű fontosságú, hogy a termékeinkben található illóolajok megfelelő, megbízható és természetes forrásból származzanak. Frissen vonjuk ki őket a növényekből és a virágokból.
A gyárban dolgozó munkatársaink számunkra nem háttérben dolgozó, láthatatlan emberek, hanem a konyha igazi sztárjai, a termékek lelkének egy része. A mindennapos munka mellett, amikor új termékeket találunk fel, nincs szükségünk új berendezésekre: egyszerűen megtanítjuk a munkatársainknak, hogy hogyan készítsék el őket. Minden egyes új készséggel, amit így megszereznek, közelebb kerülnek a Mesterkészítői cím elnyeréséhez. Folyamatosan motiváljuk, díjazzuk őket és a legmegfelelőbb munkakörülményeket biztosítjuk számukra, hogy mindenki arcán visszatérő mosolyt láthassunk.
Folyamatosan igyekszünk újításokat bevezetni, a legújabb kezdeményezésünk az a Bring It Back, melynek részeként bármilyen csomagolást vissza lehet vinni üzleteinkbe, amiért nálunk levásárolható pénzösszeget adunk. Jelenleg kizárólag Angliában érhető el, de amennyiben sikeresnek bizonyul vélhetően világszerte be fogjuk vezetni, ezáltal csökkentve az eldobott hulladékmennyiséget és ösztönözve a cégen belüli újrahasznosítást.
A csomagolásmentes termékek megjelenése mellett milyen más környezetvédelmi törekvésekkel találkozhatunk a márkánál?
A kezdetek óta az a célunk, hogy a legjobb, legbiztonságosabb és a legjótékonyabb összetevőket használjuk. Arra jutottunk, hogy a legkiválóbb minőségű összetevőket magunknak kell felkutatnunk. A Lush támogatja a méltányos kereskedelmet és a közösségi kereskedelmet egyaránt. Igyekszünk minimális csomagolóanyagot használni és a lehetőségeinkhez mérten pucéran áruljuk a termékeinket is.
Amikor azonban műanyag csomagolást használunk, az minden esetben újrahasznosított és újrahasznosítható. A fekete tégelyeink 100%-ban fogyasztói felhasználás utáni polipropilénből készülnek, aminek egy részét vásároljuk, a másik részét a vásárlóink által visszaváltott tégelyek felhasználásával készítjük, amit a Lush Green Hubban, a cég hulladékmentes újrahasznosító központjában dolgozunk fel.
Számos kritériumot figyelembe kell venni, ahhoz, hogy egy ilyen üzlet aztán sikeresen tudjon működni a célországban. Elsősorban azonban a vásárlói igényt kell felmérni, Magyarország pedig, még nincs abban a helyzetben, hogy meg tudjon állni egy olyan bolt a lábán, mint az angol "pucér" üzlet. Ennek függvényében, nem tervezünk új boltnyitást itthon, de nincs kizárva, hogy a "meztelen" shop ötlete ne valósulna meg a távolabbi jövőben hazánkban is.
Szponzorált tartalom