14 °C
kevés felhő
2025. május 12., hétfő
Pongrác

Enrich Not Exploit - Éltesd, ne éld fel!

2016. április 09.
1.9991
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Mariann profilja, adatai
Mariann
A The Body Shop idén ünnepli 40. születésnapját, melynek alkalmából egy új globális kampányt indít annak érdekében, hogy 2020-ig 126 millió forintot gyűjtsön össze három fontos célkitűzésére, melyek között megtalálható a bolygónk védelme, az emberek és állatok védelme, valamint óceánjaink védelme.


Most Te is segíthetsz megváltoztatni a világot a The Body Shop segítségével. Vásárold meg a limitált kiadású kendermagolajos kézápolót, melyből 650 forinttal támogatod a The Body Shop Foundation-t. Sőt, Te mondhatod meg, hogy az általad felajánlott pénzösszeget melyik célra fordítsa az alapítvány. A vállalat globális célja, hogy a fentebb említett mindhárom ügyre 126 millió forintot gyűjtsenek össze 2020-ig.


Az új eszme az Enrich Not Exploit nevet kapta, amely felöleli a cég elveit, amiért a cég eredetileg megalakult. Jeremy Schwartz, a cég vezérigazgatója elmondta:

Úttörő kampányaink mindig is megelőzték a maguk idejét és képesek voltak megváltoztatni az állatkísérletekről alkotott törvényeket, illetve az emberkereskedelem és családon belüli erőszak problémáit. Számunkra a valódi fenntarthatóság azt jelenti, hogy az üzletvitelünket hozzá hangoljuk a természethez, hogy az mindig képes legyen újjászületni. A The Body Shop eszmével azt a kihívást állítjuk magunk elé, hogy minden eddiginél nagyobb erőfeszítést tegyünk a valódi, fenntartható és pozitív változás érdekében. Azt a komoly célt tűztük ki magunk elé, hogy mi legyünk a világ legetikusabb és valóban fenntartható globális vállalata.

Íme a vállalat céljai, melyeket 2020-ig teljesíteni szeretne:

Az emberi élet gazdagítása
1. Megduplázzuk a közösségi kereskedelemből származó alapanyagaink számát 19-ről 40-re és ezáltal aktívan gazdagítjuk a helyi közösségek életét.
2. 40 000 gazdaságilag veszélyeztetett embernek biztosítunk munkahelyet az egész világon.
3. Elkötelezünk 8 millió embert új vállalati filozófiánk, és egyben eddigi legnagyobb kampányunk, az Enrich Not Exploit? mellett.
4. 250 000 órányi tudásunkat és képességünket fektetjük a biodiverzitás megőrzésébe és gazdagításába a helyi közösségeknél.

Termékeink gazdagítása
5. A természetes alapanyagaink 100%-a fenntartható és visszakövethető forrásból származik és ezzel 10 000 hektárnyi erdőt és élőhelyet óvunk meg.
6. Évről évre csökkentjük összes termékünk ökológiai lábnyomát.
7. Nyilvánossá tesszük a természetes eredetű és a zöld kémiából származó alapanyagaink listáját, a lebomlásukhoz szükséges idővel és a termékeink vízlábnyomával együtt.
8. Kifejlesztünk egy innovációs csatornát a biodiverzitásban gazdag régiók és a kozmetikai alapanyagok között, hogy még hatékonyabban támogathassuk az élővilág megóvását.

Bolygónk gazdagítása
9. Bio-hidakat építünk, melyekkel 75 millió négyzetméternyi élőhelyet óvunk meg és fenntartható életszínvonalat biztosítunk a helyi közösségeknek és élővilágnak.
10. Csökkentjük boltjaink ökológiai lábnyomát minden egyes alkalommal, amikor új designt vagy berendezést kapnak.
11. Kifejlesztünk és bevezetünk három új, fenntartható csomagolási innovációt.
12. Biztosítjuk, hogy csomagolóanyagaink 70% -a nem tartalmaz kőolajszármazékot.
13. Összes boltunk energiaellátást megújuló vagy szén alapú energiaforrásból biztosítjuk.
14. 10%-kal csökkentjük összes boltunk energiafelhasználását. * (2016-os cél)
4 hozzászólás

zitucska

9 éve, 10 hónapja és 15 napja

Ilyen célok mellé sokan fognak állni.

válasz erre

Lili

9 éve, 10 hónapja és 16 napja

Ezért valóban érdemes megvenni azt a krémet. Szép célok és remélem összejön nekik.

válasz erre

Linda

9 éve, 10 hónapja és 16 napja

Az ilyen ügyek mellett én is szívesen kiállok. Fogok venni egy kézkrémet.

válasz erre

becky

9 éve, 10 hónapja és 16 napja

le a kalappal a body shop előtt, mert ezt sok cég nem meri megtenni

válasz erre