22 °C
szórványos felhőzet
2025. június 23., hétfő
Zoltán

Brandstorm, avagy marketingverseny diákoknak

2014. május 13.
2.0011
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Mariann profilja, adatai
Mariann
A L'Oréal világmárka közel 20 éve, minden évben megrendezi Brandstorm elnevezésű esettanulmány versenyét, melynek köszönhetően Magyarországon 90 egyetemista és főiskolás bújhat a márka marketingmenedzserének bőrébe, világviszonylatban pedig több mint 50 ezer fiatal jelentkezhet a nemzetközi üzleti játékra.
 


Magyarország 12 éve csatlakozott ehhez a kezdeményezéshez, mely által a márka rátalál azokra a kreatív és tehetséges fiatalokra, akik a jövőben a L'Oréal csapatát erősíteni fogják. Az idei versenyzők feladata a Khiel's márka férfiaknak kifejlesztett bőrápoló termékcsalád marketingstartégiájának kidolgozása volt. Magyarországon a Corvinus egyetem 3 diákja bizonyult a legjobbnak, név szerint: Hosszú Beáta, Czigle János és Veress Dániel.

Elmondásuk szerint hatalmas élmény volt a versenyen részt venni, hiszen a márka magyarországi vezetőivel konzultálhattak, megismerhették a vállalatot és ráadásul angol tudásukat is tovább fejleszthették, ugyanis a prezentációk angol nyelven folytak. Ők hárman utaznak majd Párizsba, ahol a döntőben versenyezhetnek a győzelemért.

Sok sikert kívánunk a három fiatal, magyar tehetségnek!
5 hozzászólás

vyck66

12 éve, 26 napja

Szép munka,ilyen fiatalon

válasz erre

Enci

12 éve, 26 napja

Ügyesek lehetnek ezek a fiatalok. Ilyet elérni...szép teljesítmény.

válasz erre

Kicsi

12 éve, 26 napja

Gratula a fiataloknak!!! Meg egy nagy kalappal!

válasz erre

eperjam

12 éve, 26 napja

Ez nagyon tetszik!mosolygó smiley Jó ötlet!

válasz erre

Babóca

12 éve, 26 napja

Ez tényleg egy értelmes verseny. Több ilyen kellene, így a diákok is sokkal motiváltabbak lennének.

válasz erre