Magyarország 12 éve csatlakozott ehhez a kezdeményezéshez, mely által a márka rátalál azokra a kreatív és tehetséges fiatalokra, akik a jövőben a L'Oréal csapatát erősíteni fogják. Az idei versenyzők feladata a Khiel's márka férfiaknak kifejlesztett bőrápoló termékcsalád marketingstartégiájának kidolgozása volt. Magyarországon a Corvinus egyetem 3 diákja bizonyult a legjobbnak, név szerint: Hosszú Beáta, Czigle János és Veress Dániel.
Elmondásuk szerint hatalmas élmény volt a versenyen részt venni, hiszen a márka magyarországi vezetőivel konzultálhattak, megismerhették a vállalatot és ráadásul angol tudásukat is tovább fejleszthették, ugyanis a prezentációk angol nyelven folytak. Ők hárman utaznak majd Párizsba, ahol a döntőben versenyezhetnek a győzelemért.
Sok sikert kívánunk a három fiatal, magyar tehetségnek!