12 °C
borús égbolt
2024. március 28., csütörtök
Gedeon, Johanna

A legjobb úti célok, ha babával indulunk nyaralni

2015. augusztus 23.
4.8001
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Brauny profilja, adatai
Brauny
Sokan hiszik úgy tévesen, hogy kisbabával csak nyűg a nyaralás, márpedig semmivel sem igényel több foglalkozást egy csöppség, ha idegenben vagyunk. Nyilvánvalóan nem tudunk tőle annyit pihenni, mint normális esetben, de a környezetváltozás, valamint alapesetben az, hogy nem kell a mindennapi teendőkkel foglalkoznunk - takarítás, főzés - számunkra is jót tesz egy kicsit. Persze van egy bizonyos határ, így néhány hetes babával még nem szabad elindulni, de egy féléves gyermekkel már nyugodtan útra kelhetünk legalább egy hosszú hétvége erejéig. Hogy melyek a legjobb úti célok ilyen esetben?

A legjobb úti célok, ha babával indulunk nyaralni - 2. kép

1. Külföldre ne!

Kezdjük azzal, hogy hová ne menjünk babával, hiszen önmagában már ez is sokat segíthet! Külföldet egyelőre kerüljük el, hiszen a picik általában nehezen bírják a hosszú utazást, különösen a nagy melegben, ezen felül gondoljunk arra is, hogy számukra bármi van, azonnal orvoshoz kell fordulni, és ezt külföldön nem biztos, hogy könnyen és olcsón meg tudjuk oldani. A távolabbi helyszíneket tehát hagyjuk ki!

2. Kezdjük a rokonsággal!

Az egyik leghasznosabb kikapcsolódás kisbabával kétségtelenül az, ha a rokonságot látogatjuk meg. Unokatestvérek, testvérek például ideálisak, így nem csak kikapcsolhatunk egy picit, hanem a családi kapcsolatokat is ápoljuk, ezen felül bizonyára a rokonok is örülni fognak annak, ha láthatnak minket és a picit. Ha pedig pluszban pihenni is szeretnénk, válasszuk a nagyszülőket, akik garantáltan indulásig el sem engedik majd a babát, így akár még párunkkal is elszökhetünk néhány órára valahová.

3. Egy kis kemping sok zölddel!

A babák és a kisebb gyerekek imádnak a szabadban lenni, így ha van a közelben egy kis kemping, ami még pluszban a vízparton is van, biztosan a teljes nyaralás ideje alatt mosolyogni látjuk majd kicsinket, aki felfedezheti az egész világot, a homokozótól kezdve a réteken át az erdőket. A sok zöldövezet pluszban számunkra is jót tesz majd, hiszen ennél jobb hely nem is kell a stressz feldolgozására!

A legjobb úti célok, ha babával indulunk nyaralni - 3. kép

4. Irány a víz!

A babák és az apró gyerekek imádják a vizet, és imádnak a vízben játszani. Ha ilyen hely van a közelben, és csöppségünk szereti a vizet, biztosan jó választás lesz, hiszen egyrészt nagyon sokat pancsol majd, amitől jól kifárad, így sok alvás is várható tőle, ami pedig egyet jelent azzal, hogy mi is pihenhetünk végre.

+1. A wellness az egyik legjobb választás!

Ha a fentieket mind egybe szeretnénk gyúrni, akkor a legjobb választás egy babás nyaraláshoz az, ha ellátogatunk egy hosszú hétvége erejéig egy wellness hotelbe, amelyek között már igazán bababarát változatokat is találhatunk, ilyen például a Danubius Health Spa Resort Aqua is Hévízen - szállodatesztünket itt olvashatjátok-, ahol garantáltan sokat fürödhetünk, pihenhetünk és játszhatunk is a kicsivel. Ha pedig még jobban ki akarunk kapcsolni, vigyük magunkkal a nagyszülőket is, így akár még egy-két éjszakát is elcsalhatunk magunknak!