Minden év márciusának utolsó szombatján kerül megrendezésre a WWF által elnevezett Föld órája kezdeményezés, mely napon arra kérik a háztartásokat és a vállalatokat, hogy egy órára a nem létfontosságú lámpákat és elektronikai eszközöket kapcsolják ki.
Idén a Durex egy új kampánnyal jelentkezik, mellyel arra próbálja ösztönözni az embereket, hogy használják ki azt a bizonyos egy órát arra, hogy összebújnak kedvesükkel a sötétben és romantikázzanak.
Idén a Durex egy új kampánnyal jelentkezik, mellyel arra próbálja ösztönözni az embereket, hogy használják ki azt a bizonyos egy órát arra, hogy összebújnak kedvesükkel a sötétben és romantikázzanak.
A szexuális eszközöket gyártó cég fontosnak tartja, hogy a párok ismét közelebb kerüljenek egymáshoz és ne az elektronikai eszközeikkel foglalkozzanak. Egy kutatás szerint ugyanis manapság 20%-kal kevesebbet szeretkeznek az emberek, mint 2000-ben.
Sőt, egy angol felmérés szerint a megkérdezettek 12%-a felvette a telefonját szeretkezés közben, tízből egy olvasott üzenetet és több mint 5% Facebookozott már intimitás közben. A Durex egy rövid videót is készített kampányához, mely tökéletesen bemutatja azt, hogy a 21. században, hogyan élnek együtt a párok.
Idén március 29-én minden pár 20:30 és 21:30 között kapcsoljon ki minden szükségtelen elektronikai eszközt, lámpát és töltsön el egy romantikus egy órát kedvesével, miközben a Földet is védi!
Kristen Stewart és menyasszonya lefagyasztatta petesejtjeit