Az internetes zaklatás megfékezésének világnapja alkalmából a Telenor bejelentette, hogy "Légy kiberhős" név alatt egy olyan közösségi médiakampányt indítanak, aminek a célja az, hogy 2020-ra az összes országban, ahol a cég megtalálható, minden gyerek biztonságosan internetezhessen.
A friss kezdeményezés középpontját egy profilkép-szerkesztő felület jelenti, aminek jóvoltából a szimpatizánsok digitális szuperhősökké alakulhatnak át, és ezzel csatlakozhatnak a kezdeményezéshez, ami mellett a Telenor hivatalos Facebook-oldalán különféle vizuális tartalmak is találhatók az internetes zaklatás megfékezésére.
A kampányhoz így bárki csatlakozhat, elegendő ellátogatni IDE ahhoz, hogy mi is saját Facebookos vagy Twitteres profilképet csinálhassunk magunknak.
Ez összhangban áll azzal a szélesebb körű törekvésünkkel, hogy 2020-ig több programmal támogassuk az ENSZ 10. fenntartható fejlődési célkitűzésének megvalósulását. Az online biztonság terén vállaltuk, hogy 4 millió gyermeket közvetlenül készítünk fel arra, hogy magabiztosan és felelősen használják az internetet. Ennél lényegesen nagyobb számú gyermeket és szülőt szeretnénk elérni közvetve a biztonságos internetezésben segítő tartalmaink terjesztésével.
A friss kezdeményezés középpontját egy profilkép-szerkesztő felület jelenti, aminek jóvoltából a szimpatizánsok digitális szuperhősökké alakulhatnak át, és ezzel csatlakozhatnak a kezdeményezéshez, ami mellett a Telenor hivatalos Facebook-oldalán különféle vizuális tartalmak is találhatók az internetes zaklatás megfékezésére.
A kampányhoz így bárki csatlakozhat, elegendő ellátogatni IDE ahhoz, hogy mi is saját Facebookos vagy Twitteres profilképet csinálhassunk magunknak.
A kezdeményezés célja, hogy felhívjuk az világháló használóinak figyelmét az internetes zaklatásra, és arra, hogyan lehet fellépni ellene - nyilatkozta Zainab Hussain Siddiqui, a Telenor Csoport társadalmi szerepvállalásért felelős igazgatója.
Ez összhangban áll azzal a szélesebb körű törekvésünkkel, hogy 2020-ig több programmal támogassuk az ENSZ 10. fenntartható fejlődési célkitűzésének megvalósulását. Az online biztonság terén vállaltuk, hogy 4 millió gyermeket közvetlenül készítünk fel arra, hogy magabiztosan és felelősen használják az internetet. Ennél lényegesen nagyobb számú gyermeket és szülőt szeretnénk elérni közvetve a biztonságos internetezésben segítő tartalmaink terjesztésével.
Kristen Stewart és menyasszonya lefagyasztatta petesejtjeit