2018. november 22., csütörtök • Cecília

Egy brit férfi szerint egy fájdalomcsillapítótól lett homokos

Brauny , 2018. április 18.
Meglepő történettel kereste fel a Mirror magazint a 23 éves Scott Purdy, aki szerint mindig is normális életet élt, azonban egy gokartbaleset után súlyosan megváltozott minden, lévén egy lábtörésre felírt fájdalomcsillapító hihetetlen dolgot tett vele.


Purdy ugyanis úgy véli, hogy az orvosa által felírt Pregabalin fájdalomcsillapító - mely igencsak erős és a központi idegrendszert stimulálja - módosította a szexuális beállítottságát, így míg korábban barátnője volt és a nők érdekelték, addig a gyógyszer szedése óta homoszexuális lett.

A férfi szerint nagyjából néhány héttel azután, hogy elkezdte szedni a gyógyszert, azt érezte, hogy fizikailag már nem vonzódik a barátnőjéhez, sokkal inkább a férfiak kezdték el érdekelni, aminek hatására párjával is szakított.

Scott szerint biztos abban, hogy a kérdéses gyógyszer tette vele mindezt, mert amint abbahagyja a szedését, érzi a saját neme iránti vágy csökkenését, így hogy ez ne múljon el, inkább folyamatosan kapkodja a fájdalomcsillapítót, aminek nem lesz jó vége...
 

A kommentelési rendszer átalakítása miatt jelenleg csak a cikkekhez lehet hozzászólni!

Ezt a témát lezártuk, nem szólhatsz hozzá!