28 °Cszórványos felhőzet
2020. július 04., szombat • Ulrik

5 tartható szokás, hogy könnyebben induljon a reggel

Szofi Kakuk , 2020. június 13.
A nyári időszak sokak számára kecsegtet némi lazaságot, már ami a hétköznapi teendőket illeti. Azonban, ennek függvényében sem ajánlott drasztikus változást beiktatni a reggeli rutin folyamán és egy összeszedetlen kelési rutint követni. Amennyiben pedig, ha úgy érezzük, hogy a nap folyamán kevésbé vagyunk produktívak és ez összefüggésben lehet a már jól megszokott monoton kelési rutinunkkal, akkor érdemes a következő tippeket megjegyezni és beépíteni a reggeli idősávba, az új rutin kialakítása érdekében, ami segíthet abban is, hogy sokkal termékenyebb napnak nézzünk elébe.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Minimalizáljuk a közösségi felületeket a reggeli órákban

Ébredés után törekedjünk arra, hogy ne az első dolgunk legyen a közösségi felületek pörgetése. Ébredezéskor még az agynak is szüksége van egy kis időre ahhoz, hogy ténylegesen feleszméljünk és a közösségi oldalak káros hatásai ilyenkor sokkal nagyobb negativitást adhatnak. Frusztrációt okozhatnak azzal, hogy a tökéletesen beállított fotókat, életeket látjuk. Alapvetően is ajánlott a töredékére csökkenteni az olyan felületek követését, amik túlságosan elrugaszkodnak a valóságtól és ezek helyett motivált profilok követésével sokkal inkább érhetünk el az életünk során egy-egy kisebb vagy akár nagyobb sikert is.

5 tartható szokás, hogy könnyebben induljon a reggel - 2. kép



Kezdjük a napot egy nagy pohár vízzel

Egy kiadós éjszakai alvás után, szinte kötelező egy nagy pohár vizet meginni. A vizet még fel is túrbózhatjuk, ha nem igazán vagyunk azok a típusok, akik könnyedén fogyasztanak egyszerre egy nagyobb mennyiségű tiszta vizet. A cukros, édes italokat teljes mértékben felejtsük el, válasszuk inkább a citromos-mentás víz vagy az almaecetes víz közül. Az almaecet fogyasztása jótékonyan hat a szervezetre, erősíti az immunrendszert a vitamin- és az ásványi anyag-tartalma által. A citromos-mentás víz frissítően hat és segít abban, hogy az emésztésünk is gördülékenyen működjön.

Mozogjunk egy keveset

Reggelente a legtöbb ember egyáltalán nem érzi magát kellően aktívnak ahhoz, hogy még be is iktasson egy kis testmozgást, de azt érdemes tudnunk, hogy az alvás által elernyedt testnek igen jól esik az, ha a mélyizmokat kelés után egy-két gyakorlattal mégis átmozgatjuk. Nem feltétlen kell egy másfél órás intenzív edzésben gondolkodnunk, a nyújtózás, a jóga vagy egy kis könnyed reggeli séta is segíthet abban, hogy a nap további részében sokkal aktívabbak legyünk és a munkánk során is jobb eredményeket tudjunk elérni.

5 tartható szokás, hogy könnyebben induljon a reggel - 3. kép



Írjunk napirendet, hogy legyen támpontunk

A napirend készítését előző este is elkészíthetjük, így még alvás előtt lekerülhet rólunk az a teher, hogy a következő napunk milyen teendőkkel és tevékenységekkel fog majd lezajlani. Arra viszont figyeljünk oda, hogy ne kössük az ebet a karóhoz, ne engedjük, hogy teljes egészében a listánknak éljünk, vegyük figyelembe a spontán történéseket is és mérlegeljünk.

Készítsünk ki minden esetben két szettet előző éjszaka

Kora reggel számos döntést kell meghoznunk, amik mind-mind energiaveszteséggel járnak. Ne hagyjuk, hogy ezek a hétköznapi alapdöntések határozzák meg a későbbi hangulatunkat, energiaszintünket, minimalizáljuk a rutinszerű döntések sorát. Az egyik ilyen a ruhaválasztás, a napi outfit összerakása. Ennek kiküszöbölése érdekében, előző este a másnapi terveink alapján tegyünk ki legalább két szettet és reggelente ezek alapján próbáljunk felöltözni is.
 
2 hozzászólás

krisztike • Überbrutál #2 • 2 hete és 5 napja

Amikor suliba jártam akkor mindig kikészítettem előző este a ruháimat, de ez ma már nem megy. Mindig reggel döntök.

Gucci • Überbrutál #1 • 2 hete és 6 napja

Mindig instával kezdem a napot vagy Facebook de csak a hírek miatt.