0 ℃Tiszta idő
2020. június 06., szombat • Norbert, Cintia

Zöldséges bulgur

Mariann , 2020. május 21.
Ha egy kis egészséges és finom köretre vágysz, akkor próbáld ki az alábbi receptünket. A bulgurnak rengeteg jótékony hatása van, magas a fehérje és a kálium tartalma. Tavaszi zöldségekkel tökéletes húsokhoz és halakhoz is.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 1 bögre bulgur
 5 dl víz
 1 db sárgarépa
 1 db kaliforniai paprika
 1 db lilahagyma
 fél cukkini
 2 evőkanál olívaolaj
 só, bors
 kevés pirospaprika

Elkészítés:
Pucoljuk meg a zöldségeket, majd mindegyiket vágjuk össze kisebb darabokra. Egy serpenyőben hevítsünk olajat, majd pároljuk meg rajta a hagymát, és utána a többi zöldséget is. Pár perc párolás után mehet bele a bulgur és öntsük fel vízzel. Mehet bele a só, bors és a pirospaprikát.

Alacsony lángon, fedő alatt főzzük 15 percig az egészet, közben néha keverjük meg, nehogy leragadjon. Ha megpuhult a bulgur és a víz is elpárolgott, akkor lehet is tálalni.
 
nincs még hozzászólás