4 ℃Hóesés
2017. december 16., szombat • Etelka, Aletta

Sült csirkemáj paradicsomsalátával

Mariann , 2017. október 06.
Hazánkban az emberek többsége D-vitamin hiányban szenved. Az egyik legjobb D-vitamin forrás a máj. A máj rengeteg értékes vitamint tartalmaz, éppen ezért érdemes belőle akár hetente fogyasztani. Emellett kalóriaszegény.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 500 g csirkemáj
 35 g liszt
 1 evőkanál kakukkfű
 60 ml olívaolaj
 60 ml balzsamecetet
 20 g vaj
 125 g paradicsom
 1/2 lila hagyma
 1/2 csésze petrezselyem
 só, bors

Elkészítés:
Egy tálban szórjuk bele a lisztet, az apróra vágott kakukkfüvet, a sót és a borsot. Ebben forgassuk meg a csirkemájakat. Olajon pirítsuk meg a májakat, de vigyázzunk nehogy megégjenek vagy túlsüssük őket, különben akkor kemények és szárazak lesznek. Ha megsültek a májak, vegyük ki és tegyük őket félre.

A megmaradt szafthoz adjunk 2 evőkanál balzsamecetet és a vajat. Lassan kavargassuk, míg besűrűsödik a szósz. Közben a paradicsomot vágjuk nagyobb darabokra, a hagymát vékony karikákra. Egy tálban keverjük össze a paradicsomot, hagymát, az apróra vágott petrezselymet és öntsünk rá pici balzsamecetet és olívaolajat.

Végül a csirkemájra mehet az elkészült szósz és tálaljuk mellé a paradicsomsalátát is.
 
2 hozzászólás

Móni • Überbrutál #2 • 2 hónapja, 2 hete

Ritkán eszünk csirkemájat.

bettike • Überbrutál #1 • 2 hónapja, 2 hete

Nem szeretem a csirkemájat.