Padlizsános tészta

Mariann , 2018. július 14.
A padlizsán egy nagyszerű zöldség, mely rengeteg vitamint és ásványi anyagot tartalmaz, viszont nagyon kevés benne a kalória. Érdemes tésztákhoz is felhasználni, melyhez most hoztunk egy nagyon jó receptet.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 300 g tészta
 100 g sajt
 1 db padlizsán
 2 db paradicsom
 2 evőkanál olívaolaj
 3 gerezd fokhagyma
 1 dl paradicsomszósz
 1 db vöröshagyma
 bazsalikom
 só, bors

Elkészítés:
A padlizsánt mossuk meg és vágjuk kisebb kockákra. Sózzuk meg és hagyjuk állni 20 percet. Ezután hevítsük fel az olajat és dobjuk rá az apróra vágott hagymát, valamint a padlizsánt. Néhány percig pirítsuk, majd adjuk hozzá a kockára vágott paradicsomot és az apróra vágott fokhagymát. Fűszerezzük sóval, borssal és mehet hozzá a paradicsomszószt. Közepes lángon 10 percig főzzük.

Közben a tésztát is kifőzzük, leszűrjük és hozzákeverjük a padlizsános szószhoz. Pici bazsalikommal és reszelt sajttal megszórva tálaljuk.
 
2 hozzászólás

monyó • Überbrutál #2 • 5 hónapja, 1 hete és 1 napja

Nem rossz ez a padlizsános cucc.

Gucci • Überbrutál #1 • 5 hónapja, 1 hete és 1 napja

Padlizsán nem nagy kedvenc kicsit keserű.