Marokkói csicseriborsó-leves

Mariann , 2018. január 05.
Ezt a könnyed leves mindösszesen 20 perc alatt össze lehet dobni, ha minden hozzávaló megvan. A csicseriborsó rostban és fehérjében gazdag, éppen ezért diéta során nagyon jó, bár a szénhidráttal vigyázni kell.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 500 g csicseriborsó konzerv
 2 evőkanál olívaolaj
 1 db vöröshagyma
 2 gerezd fokhagyma
 1 evőkanál római kömény
 1 kávéskanál csilipehely
 1 szár zeller
 1 l alaplé
 400 g konzerv paradicsom
 só, bors ízlés szerint
 10 szál koriander
 fél citrom leve

Elkészítés:
A hagymát és a fokhagymát vágjuk finomra, a zellert vékonyabb karikákra. Az olajat egy nagy tálban felhevítjük, majd beledobjuk a hagymát és a zellert, valamint a római köményt. Alacsony lángon 5 percig főzzük. Ezt követően mehet bele a fokhagyma és a csilipehely is.

Felöntjük az alaplével és a paradicsommal. Sóval, borssal megszórjuk és körülbelül 10 percig főzzük. Végül mehet bele a csicseriborsó is, valamint az apróra vágott koriander. Citromlével tálaljuk.
 
2 hozzászólás

kalifa • Hiperaktív #2 • 6 hónapja, 3 hete és 4 napja

Borsólevesre szavazok most. Ez a csicseriborsó nem tetszik.

Móni • Überbrutál #1 • 6 hónapja, 3 hete és 4 napja

Annyira nem vagyok oda a csicseriborsóért. Nem sokszor eszünk.