Kolbászos bulgur

Mariann , 2018. május 10.
Dobj össze egy egyszerű és alakbarát egytálételt, amit a nap folyamán bármikor tudsz fogyasztani. A bulgur nagyszerű alternatíva, ha egy kicsit jobban oda szeretnél figyelni magadra és még tudatosabban szeretnél étkezni.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 200 g chorizo ??kolbász
 240 g bulgur
 800 ml víz
 30 ml olívaolaj
 140 g hagyma
 165 g piros kaliforniai paprika
 100 g sárga kaliforniai paprika
 2-3 evőkanák aprított petrezselyem
 2 gerezd fokhagyma
 5 g cukor
 1 evőkanál oregán
 
 115 g konzerv bab

Elkészítés:
Először főzzük meg a bulgurt. Ehhez tegyük egy edénybe a vízzel együtt és főzzük 10 percig, majd lefedve hagyjuk állni. Közben a hagymát vágjuk nagyon apróra, a kolbászt kisebb kockákra és kezdjük el pirítani őket egy kis olajon. 5 perc után mehet hozzá a kockára vágott piros és sárga paprika is. Kicsit hagyjuk együtt ismét pirulni, majd hozzáadjuk a petrezselymet, a fokhagymát, a sót és az oregánót.

Levesszük a tűzhelyről és belekeverjük a már megfőtt bulgurt, valamint a lecsöpögtetett babot. Frissen tálaljuk.
 
2 hozzászólás

krisztike • Überbrutál #2 • 5 hónapja, 3 hete és 1 napja

Jaj de jól néz ki!

Lili • Messiás #1 • 5 hónapja, 3 hete és 1 napja

Ohh ennek jó íze lehet a kolbásszal. Főleg ha gyulai