2018. január 20., szombat • Fábián, Sebestyén

Kelbimbós-édesburgonyás reggeli

Mariann , 2018. január 04.
Ha unod a sima rántottát vagy tükörtojást, akkor készítsd el az alábbi receptet. A kelbimbó és az édesburgonya is rengeteg fontos vitamint tartalmaz, amire szüksége van a szervezetnek reggelente.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 5 szelet szalonna
 1 db mogyoróhagyma
 2 gerezd fokhagyma
 100 g édesburgonya
 10 g kelbimbó
 4 db tojás
 só, bors

Elkészítés:
A szalonnát vágjuk kockákra, a burgonyával együtt. A hagymát vágjuk karikákra, míg a kelbimbót félbe. Egy serpenyőben pirítsuk meg a szalonnát, majd vegyük ki és tegyük félre. A megmaradt zsíron pároljuk meg a hagymát és a fokhagymát, majd adjuk hozzá a burgonyát és a kelbimbót. Sóval és borssal fűszerezzünk. Alaposan süssük meg, majd a vége felé adjuk hozzá a szalonnát.

Ezután vegyük le a tűzről, üssük rá a tojásokat és toljuk be a sütőbe. 180 fokon 10 percig süssük.
 
2 hozzászólás

EszterSzabadkai • Hiperaktív #2 • 2 hete és 2 napja

Nekem bejön!

eperjam • Überbrutál #1 • 2 hete és 2 napja

Valahogy reggelire nem tudok krumplit enni.