2019. június 26., szerda • János, Pál

Gyümölcssaláta

Mariann , 2014. január 02.
A rengeteg nehéz étkezés után érdemes egy nagy tál gyümölcssalátával könnyíteni pocakunkon az új évben, hiszen nemcsak kevés a kalória a gondosan összeválogatott gyümölcsökben, de rengeteg rost is található bennük, ami segít az emésztésben.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 2 db narancs
 2-3 szem mandarin
 3 szem kivi
 1 db banán
 1 darab grépfrút
 2 db alma
 ananász
 gránátalmamag
 kevés dió vagy mandula

Elkészítés:
A gyümölcsöket vágjuk össze egy nagy tálba. Ha szeretnénk ízesíteni egy pohár natúr joghurtot keverjünk el 1-2 kanál mézzel és öntsük rá a salátánkra. A diót és a mandulát apróra vághatjuk, de egyben is nyugodtan hagyhatjuk.

A gyümölcsöket úgy válogasd össze, hogy a magas kalóriatartalmúból keveset tegyél, a negatív kalóriával rendelkező gyümölcsökből sokat. Tökéletes vacsorára vagy nassolásra is. Így a pocakodnak is jót teszel, valamint a szervezeted is meghálálja majd a finomságot.
 
2 hozzászólás

Gucci • Überbrutál #2 • 5 éve, 11 hónapja és 12 napja

Hmmm ez egy jó ötlet holnap bevásárolok!

krisztike • Überbrutál #1 • 5 éve, 11 hónapja és 12 napja

Ez most nagyon jól fog esni! Szuper ötlet!