Fűszeres rántott padlizsán

Mariann , 2019. augusztus 14.
Mai receptünk egy nagyon könnyen elkészíthető, igazán ízletes zöldséges fogás, amit bátran lehet diéta alatt is fogyasztani. A padlizsán rengeteg értékes vitamint tartalmaz, ezért érdemes belőle minél többet fogyasztani.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 1 db padlizsán
 100 g zsemlemorzsa
 100 g liszt
 20 g parmezán
 2 db tojás
 2 evőkanál tej
 2 gerezd fokhagyma
 só, bors
 zöldfűszer
 olaj

Elkészítés:
A padlizsánt mossuk meg, majd a zöld részt vágjuk le. Ezután ujjnyi vastagságúra szeleteljük fel. Sózzuk be és hagyjuk állni 20 percet. Közben a panírhoz állítsunk mindent össze, a lisztet tegyük egy tálba, a tojásokat verjük fel egy másikban és adjuk hozzá a zúzott fokhagymát valamint a tejet. A harmadik tálban a zsemlemorzsát keverjük össze a borssal, a sajttal és zöldfűszerkeverékkel.

A padlizsánokból óvatosan nyomkodjuk ki a vizet, majd kezdődhet a panírozás. Végül forró olajban süssük ki a padlizsánszeleteket.
 
2 hozzászólás

Minoni • Polihisztor #2 • 4 hónapja, 2 napja

Magyarok vagyunk, mindent rántunk

Natasha • Überbrutál #1 • 4 hónapja, 2 napja

Rántva minden jobb.