21 °Cerős felhőzet
2020. július 04., szombat • Ulrik

Citromos, chia magos palacsinta

Mariann , 2020. június 14.
Mai receptünk egy ízletes és diétás palacsinta recept, amit bátran fogyaszthatnak azok is, akik éppen fogyókúráznak. A chia mag helyett lehet használni mákot is.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 1,5 bögre zabliszt
 2 evőkanál chia mag
 1/4 bögre víz
 2 teáskanál sütőpor
 csipet só
 1 db banán
 3 evőkanál citromlé
 1 evőkanál reszelt citromhéj
 1 evőkanál vanília aroma
 1 bögre mandulatej
 1 evőkanál méz

Elkészítés:
A chia magot és a vizet keverjük össze, majd tegyük félre, hogy a magok megszívják magukat. Egy tálban keverjük el a lisztet, sütőport és sót. Egy másikban pedig a nedves összetevőket, azaz a citromot, a banánt, a tejet, a mézet, a vaníliát és megduzzadt magokat. Óvatosan összeöntjük és keverjük a két tálat. Ha túl sűrű lenne még adjunk hozzá tejet.

Egy palacsintasütőben kevés olajon kisebb adagokban süssük ki a palacsintákat. Közepes lángon szépen meg fognak emelkedni.
 
1 hozzászólás

krisztike • Überbrutál #1 • 2 hete és 5 napja

Maradok a klasszikus palacsintánál.