8 ℃Eső előfordulhat
2017. november 19., vasárnap • Erzsébet

Céklás buronyasaláta

Mariann , 2017. szeptember 10.
A hirtelen jött hideg miatt könnyedén meg tudunk fázni, ha nem elég erős az immunrendszerünk. Érdemes már az ételeinkkel hozzájárulni immunrendszerünk erősebbé tételéhez, így például sok céklát enni. Éppen ezért ma megmutatjuk hogyan készíthetsz isteni céklás burgonyasalátát.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Hozzávalók:
 500 g krumpli
 2 db cékla
 1 szál zeller
 1 kisebb vöröshagyma
 2 db főtt tojás
 2 evőkanál metélőhagyma
 2 evőkanál ecet
 só, bors ízlés szerint
 2 teáskanál Dijon mustár
 2-3 evőkanál extra szűz olívaolaj
 1 kisebb doboz alacsony zsírtartalmú joghurt

Elkészítés:
A krumplit pucoljuk meg, vágjuk kockákra és enyhén sós vízben főzzük meg őket. Ezután hagyjuk hűlni a burgonyát. A céklát szintén főzzük meg egy kis vízben, majd pucoljuk meg és vágjuk kockákra. A zellert szintén vágjuk össze a hagymával és a tojással együtt, majd keverjük össze őket egy tálban a burgonyával együtt.

Egy másik tálban keverjük össze a sót, a mustárt és az ecetet. Ezután az olajat és a joghurtot is keverjük bele és a dresszinget öntsük a burgonyás salátára. Végül ha még kell sóval és borssal szórjuk meg.

Fotó: Andrew Scrivani
 
2 hozzászólás

Mirjam • Messiás #2 • 2 hónapja, 1 hete és 6 napja

Na igen, a cékla nagyon jó immunerősítő.

Hampster • Megszállott #1 • 2 hónapja, 1 hete és 6 napja

Uhhh de nem enném meg...