2019. március 22., péntek • Beáta, Izolda

Brokkolis tészta

Mariann , 2019. január 11.
Mai receptünk egy nagyon könnyű és egyszerű tésztaétel, amit diéta alatt is fogyaszthatsz néha. A brokkoli nagyon jó zöldség, hiszen rengeteg vitamint tartalmaz, emellett kevés benne a kalória.


Hozzávalók:
 1 fej brokkoli
 300 g tészta
 2 evőkanál vaj
 2 evőkanál liszt
 3 dl tej
 50 g cheddar sajt
 1 csipet szerecsendió
 só, bors
 reszelt parmezán sajt

Elkészítés:
A tésztát a szokásos módon főzzük meg. Közben a brokkolit mossuk meg és szedjük rózsáira. Ezután kevés forró vízben főzzük 3-4 percig, majd szűrjük le és tartsuk melegen. Ezután egy serpenyőben olvasszuk meg a vajat, majd adjuk hozzá a lisztet. Keverjük össze és adagonként mehet hozzá a tej is. Ha már krémes állagú, akkor mehet bele a reszelt cheddar sajt is.

Ezután hozzákeverjük a brokkolit, valamint sóval, borssal és szerecsendióval ízesítünk. Kevés tészta főzővizet adunk a mártáshoz. Végül a tésztát is hozzákeverjük és reszelt sajttal tálaljuk.
 
1 hozzászólás

pilótakeksz • Messiás #1 • 2 hónapja, 1 hete és 6 napja

Nem egy túl bonyolult kaja.