2019. szeptember 22., vasárnap • Móric

Két fiatal srác divatba hozza a költészetet

Szofi Kakuk , 2019. július 30.
Két fiatal srác úgy döntött, hogy megmutatja, hogy a költészet igenis érték és a mai fiataloknak sem kell elfeledkeznie az irodalmi sokszínűségről. Így született meg a Vates márka.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


A brand alapítói Bárány Bence és Csányi Péter, akik forradalmi áttörésként szánják a márkájukat, ahol a fókusz egyes versrészleteken és a költőkön van. A fiatalok elmondták, hogy már a márka neve is árulkodik, hiszen a vates szó, küldetéstudattal rendelkező költőt jelent.

Két fiatal srác divatba hozza a költészetet - 2. kép

Az általuk indított kampányhoz már számos ismert ember, köztük Magyarország egyik legismertebb írója Lakatos Levente is csatlakozott és a slammer költő, Kemény Zsófia is, aki főleg az underground berkekben ismert. A Vates márka nemcsak trendi viseletet, hanem egy kultúrforradalmat is kíván megvalósítani, így az irodalom és a költészet sem merül a homályba. Továbbá felhívja a fiatalok figyelmét a költészetre.

Két fiatal srác divatba hozza a költészetet - 3. kép

 

A kommentelési rendszer átalakítása miatt jelenleg csak a cikkekhez lehet hozzászólni!

Ezt a témát lezártuk, nem szólhatsz hozzá!