Alakítsuk fitneszprogrammá hétköznapi teendőinket

Brauny , 2013. december 06.
Sokan szeretnének maguknak sportos külsőt varázsolni, de csak kevesen vannak, akiknek jut idejük az edzőteremre vagy néhány rendszeres fitneszgyakorlatra. Ha ön is akkut időhiánytól szenved, egy percig se aggódjon, hiszen van megoldás, egyszerűen csak fitneszprogrammá kell alakítani a hétköznapi teendőket is!
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


Ilyen például többek között a kutyasétáltatás. Minden ebnek szüksége van naponta legalább egyszer egy kis sétára vagy futásra a parkban, netán a közeli erdőben. Ha pedig már úgyis a szabadban vagyunk, miért nem futnánk mi is néhány kört a kutyával, így máris megszabadulhatunk pár kalóriától.

Rendkívül egyszerű életmódbeli változás, ha végleg elbúcsúzunk a lifttől és - amennyiben természetesen emeleten lakunk - inkább a lépcsőzést választjuk minden nap, minden esetben. Talán kezdetben nehéz lesz több emeltnyi lépcsőt megmászni, de rövid időn belül biztosan érzékelhető hatást fog kiváltani a szervezetből, ami ettől fittebb lesz. A lépcsőzés nem mellesleg pedig alakformáló tulajdonságokkal is bír, a feneket, a combot és a vádlit is formálja.

Mindenki szereti továbbá a zenét! A legtöbb ember általában otthon is hallgat zenét, többek között például a házi munka vagy a főzés közben. Habár egy kiadós porszívózás vagy portalanítás így is alaposan megmozgatja a szervezetet, de ha mindezt valami pattogós és pergős zenére tesszük, kiegészítve néhány táncmozdulattal - hiszen otthonunkban senki sem lát - az felér egy nagyobbacska edzéssel is.
 
9 hozzászólás

Kunoichi • Megszállott #9 • 4 éve, 5 hónapja és 15 napja

Végülis beiktatható a napi rutinba.

krisztike • Überbrutál #8 • 6 éve, 7 hónapja és 19 napja

simply red írta:
Bölcs tanácsok! Valóban a rendszerességen van a hangsúly és hihetetlennek tűnik, de hosszú távon meglesz az eredménye annak, ha ilyen aprónak tűnő változásokat beiktatunk az életünkbe. Minden mozgás egyrészt boldogsághormonokat termel, másrészt fogyaszt
Igaz, a boldogsághormon sem mindegy!

simply red • Csirke #7 • 6 éve, 7 hónapja és 19 napja

Bölcs tanácsok! Valóban a rendszerességen van a hangsúly és hihetetlennek tűnik, de hosszú távon meglesz az eredménye annak, ha ilyen aprónak tűnő változásokat beiktatunk az életünkbe. Minden mozgás egyrészt boldogsághormonokat termel, másrészt fogyaszt

eszjudit • Kiscsibe #6 • 6 éve, 7 hónapja és 20 napja

Nekem is jó és a kutyának is

Hampster • Megszállott #5 • 6 éve, 7 hónapja és 21 napja

A kutyasétáltatás nemcsak egy fitnessel ér fel hanem egy komplett tornaedzéssel nálunk!

Móni • Überbrutál #4 • 6 éve, 7 hónapja és 21 napja

Lépcsőzés adott, nincs liftünk.

zsebibaba • Überbrutál #3 • 6 éve, 7 hónapja és 21 napja

Nálam a tánc megy :-) szoktam főzés közben zenét hallgatni és akkor táncolok is

Sandy • Messiás #2 • 6 éve, 7 hónapja és 21 napja

Nem rossz tanács de nehéz kivitelezni.

krisztike • Überbrutál #1 • 6 éve, 7 hónapja és 21 napja

Próbáltam. Nekem nem ment.