0 ℃Tiszta idő
2020. március 30., hétfő • Zalán

A Gucci új spirálreklámja botrányba fulladt

Szofi Kakuk , 2020. március 24.
A Gucci egy új szempillaspirált dobott a piacra Mascara L`Obscur néven, de a kampányban szereplő reklámarc, Dani Miller személye teljes kiborulást okozott a követők körében.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


A lány megjelenését ízléstelennek és igénytelennek tartották legfőképpen azért, mert Dani, aki egyébként a Surfbort nevű New York-i punkzenekar énekesnője különleges védjeggyel rendelkezik. Az énekesnőnek ugyanis, a fogai nagyon csálén állnak. Ez hatalmas botrányt keltett a márka követői között, még úgy is, hogy Dani már nem elsőnek bukkan fel a Guccival együttműködve.

A Gucci új spirálreklámja botrányba fulladt - 2. kép



A legtöbben olyan indokokat hoztak fel a Gucci ellen, hogy nem értik a márka marketingeseit és reklámszakembereit, hogy miért egy olyan nőt választottak a reklámhoz, aki láthatóan nem egy szokványos szépség. A brand menedzserei azonban olyan kampányt álmodtak meg, amiben nem a tökéletesség mutatkozik meg, ezzel is erősítve azt a vonalat, hogy a média és a közösségi platformok ne állandóan a tökéletesség elérését erősítsék a fiatal nőkben.
 

A kommentelési rendszer átalakítása miatt jelenleg csak a cikkekhez lehet hozzászólni!

Ezt a témát lezártuk, nem szólhatsz hozzá!