A Gucci egy új szempillaspirált dobott a piacra Mascara L`Obscur néven, de a kampányban szereplő reklámarc, Dani Miller személye teljes kiborulást okozott a követők körében.
A lány megjelenését ízléstelennek és igénytelennek tartották legfőképpen azért, mert Dani, aki egyébként a Surfbort nevű New York-i punkzenekar énekesnője különleges védjeggyel rendelkezik. Az énekesnőnek ugyanis, a fogai nagyon csálén állnak. Ez hatalmas botrányt keltett a márka követői között, még úgy is, hogy Dani már nem elsőnek bukkan fel a Guccival együttműködve.
A legtöbben olyan indokokat hoztak fel a Gucci ellen, hogy nem értik a márka marketingeseit és reklámszakembereit, hogy miért egy olyan nőt választottak a reklámhoz, aki láthatóan nem egy szokványos szépség. A brand menedzserei azonban olyan kampányt álmodtak meg, amiben nem a tökéletesség mutatkozik meg, ezzel is erősítve azt a vonalat, hogy a média és a közösségi platformok ne állandóan a tökéletesség elérését erősítsék a fiatal nőkben.
Egy nő nem hajlandó a férjének főzni, miután az kijelentette, hogy nem fog mosogatni