0 ℃Tiszta idő
2020. június 02., kedd • Kármen, Anita

A Dior memóriajátékot készített a vásárlói számára

Szofi Kakuk , 2020. április 22.
A Dior cég úgy döntött, hogy a karantén idejére kijön egy ingyenes memóriajátékkal, hogy az otthon ülő törzsvásárlóik a karantén alatt se unatkozzanak.
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


A játék tervezői, Maria Grazia Chiuri, a Dior ház tervezője és Brigitte Niedermair fotós alkották meg ezt az online játékot, ami által még úgy is beköltözik a márka az otthonok falai közé, hogy azt a vásárlók valójában észre sem veszik. A brand fő célja ezzel azonban, nem a vásárlásra való buzdítás, hanem a szórakoztatás.

A Dior memóriajátékot készített a vásárlói számára - 2. kép


A fájl PDF formátumban könnyedén letölthető a márka hivatalos oldaláról, telefonra és gépre egyaránt alkalmazható. A Dior reméli, hogy ezzel az apró gesztussal is azt érzik majd a követőik, hogy igyekeznek velük akkor is törődni, amikor az egész világ egyaránt, ugyanolyan nehéz helyzetben van.
 

A kommentelési rendszer átalakítása miatt jelenleg csak a cikkekhez lehet hozzászólni!

Ezt a témát lezártuk, nem szólhatsz hozzá!