14 °C
közepes eső
2024. március 28., csütörtök
Gedeon, Johanna

A Dior memóriajátékot készített a vásárlói számára

2020. április 22.
14.2401
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Szofi Kakuk profilja, adatai
Szofi Kakuk
A Dior cég úgy döntött, hogy a karantén idejére kijön egy ingyenes memóriajátékkal, hogy az otthon ülő törzsvásárlóik a karantén alatt se unatkozzanak.

A játék tervezői, Maria Grazia Chiuri, a Dior ház tervezője és Brigitte Niedermair fotós alkották meg ezt az online játékot, ami által még úgy is beköltözik a márka az otthonok falai közé, hogy azt a vásárlók valójában észre sem veszik.

A brand fő célja ezzel azonban, nem a vásárlásra való buzdítás, hanem a szórakoztatás.

A Dior memóriajátékot készített a vásárlói számára - 2. kép


A fájl PDF formátumban könnyedén letölthető a márka hivatalos oldaláról, telefonra és gépre egyaránt alkalmazható. A Dior reméli, hogy ezzel az apró gesztussal is azt érzik majd a követőik, hogy igyekeznek velük akkor is törődni, amikor az egész világ egyaránt, ugyanolyan nehéz helyzetben van.