A Dior cég úgy döntött, hogy a karantén idejére kijön egy ingyenes memóriajátékkal, hogy az otthon ülő törzsvásárlóik a karantén alatt se unatkozzanak.
A játék tervezői, Maria Grazia Chiuri, a Dior ház tervezője és Brigitte Niedermair fotós alkották meg ezt az online játékot, ami által még úgy is beköltözik a márka az otthonok falai közé, hogy azt a vásárlók valójában észre sem veszik.
A játék tervezői, Maria Grazia Chiuri, a Dior ház tervezője és Brigitte Niedermair fotós alkották meg ezt az online játékot, ami által még úgy is beköltözik a márka az otthonok falai közé, hogy azt a vásárlók valójában észre sem veszik.
A brand fő célja ezzel azonban, nem a vásárlásra való buzdítás, hanem a szórakoztatás.
A fájl PDF formátumban könnyedén letölthető a márka hivatalos oldaláról, telefonra és gépre egyaránt alkalmazható. A Dior reméli, hogy ezzel az apró gesztussal is azt érzik majd a követőik, hogy igyekeznek velük akkor is törődni, amikor az egész világ egyaránt, ugyanolyan nehéz helyzetben van.
Kristen Stewart és menyasszonya lefagyasztatta petesejtjeit