A fiatal színésznő a brand új kampányában, az egyediséget és az önkifejezést hirdeti majd.
Az UNICEF legfiatalabb nagykövete és egyben, már kétszeres Emmy-díjas színésznő is, 2 éves szerződést kötött a Pandoraval és úgy néz ki, hogy ez egy olyan kollaboráció lesz, ahol a brand, a kampányához tökéletesen passzoló alanyt talált. A Pandora most dolgozik az első nagy globális kampányán, amiben Millienek is helye lett.
A Stranger Things sztárja egy olyan generációt képvisel, akik már kevésbé félnek megmutatni, hogy milyen is az egyéniségük és csepet sem érdekli őket, hogy ez kinek nem tetszik éppenséggel. Millie szerint, a márka ékszerei is ezt tükrözik a rengeteg szimbólummal és a charmokkal. A kampány októberben fog debütálni, amelyekhez a fotókat a híres Cass Bird művésznő készített Millie kedvenc darabjaival Atlanta városában.
Zátonyra futhatott Katy Perry és Orlando Bloom kapcsolata, a szakítás szélén állnak