0 ℃Tiszta idő
2020. április 03., péntek • Buda, Richárd

5+1 meglepő ok, amiért nem megy le a pocakod

Brauny , 2016. május 28.
A hasra lerakódott zsírréteg az egyik legmakacsabb súlyfelesleg, amit alapesetben nagyon nehéz leadni és lefogyni. Mindez olyannyira igaz, hogy sokan még úgy sem tudnak megszabadulni tőle, ha odafigyelnek étkezésükre, sőt rendszeresen edzenek is. Hogy mi állhat a háttérben, amitől nem megy le az a fránya pocak? Az alábbiakban néhány kutatással alátámasztott és egyben meglepő okot tárunk fel előtted!
Ne maradj le semmiről! Kövess minket Facebookon is!
 


1. Túl forgalmas az utcád!

Habár lehet, hogy rögtön belevágtunk ezzel az állítással cikkünk leginkább megdöbbentő pontjába, de egy statisztikán alapuló kutatás nemrégiben összefüggést talált a forgalmas utca és a hasi zsírréteg között. Ezáltal átlagosan közel 30 százalékkal nagyobb valószínűséggel lesz több hasi zsírunk, ha forgalmas helyen lakunk, ahhoz viszonyítva, mintha egy nyugodtabb övezetben élnénk.

5+1 meglepő ok, amiért nem megy le a pocakod - 2. kép

2. Túl sok a diétás üdítő!

Habár a diétás üdítőket a legtöbben azért isszák, hogy fogyjanak vele, tanulmányok azonban igazolták, hogy ez csak ámítás, és a diétás üdítők a világ legnagyobb átverései. Az ilyen üdítőkben lévő mesterséges édesítőkkel ugyanis csak még éhesebbé válunk, ezáltal minél több diétás italt iszunk, annál többet eszünk utána.

3. Túl elfoglalt vagy!

A Brown Egyetem szakembereinek sikerült összefüggést találniuk azzal kapcsolatban, hogy azok az emberek, akik egyszerre több dologgal foglalkoznak, ergo elfoglaltak, sokkal nagyobb eséllyel híznak hasra, és nehezebben adják le az oda felgyülemlett felesleget, mint azok, akik munkájuk vagy mindennapjaik során egyszerre csak egy dologgal törődnek.

5+1 meglepő ok, amiért nem megy le a pocakod - 3. kép


4. Kevés kalciumot fogyasztasz!

Kutatások igazolják, hogy a nők közel 60 százalékának szervezetében túl kevés a kalcium, amivel kapcsolatban már korábban bizonyították, hogy befolyásolja a derékbőséget. Egy kísérlet által például kiderült, hogy azok, akik 12 héten keresztül sok kalciumot fogyasztottak, rendszerint derékből fogytak, szóval figyeljünk oda kalciumfogyasztásunkra, és nem lesz baj.

5. Túl sokat ingázol!

A statisztikák szerint minél többet ingázik valaki a munkahelye és a lakhelye között, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy a derekán nagyobb zsírréteg alakul ki. Ha tehát tehetjük, keressünk közelebbi munkahelyet magunknak.

+1. Keveset alszol!

Az alváshiány az egyik legnagyobb negatívum, ami a fogyókúra és a derékbőség kapcsán befolyásoló tényező lehet. Ha ugyanis keveset alszunk, túl sok kortizol termelődik a szervezetünkben, de állítólagosan a horkolás, a nyugtalan alvás, és az egyéb alvási problémák is negatívan befolyásolják mindezt.
 
4 hozzászólás

bonita • Messiás #4 • 4 éve, 2 hónapja és 4 napja

Kálcium nagy gond nálam, nem iszok sok tejet.

Babóca • Messiás #3 • 4 éve, 2 hónapja és 4 napja

A munkahelyet nem egyszerű megválogatni, sokszor örül az ember, hogy van.

Sonci • Messiás #2 • 4 éve, 2 hónapja és 5 napja

A hasam mindig is problémás volt, de ilyenekről még nem olvastam.

zitucska • Überbrutál #1 • 4 éve, 2 hónapja és 5 napja

Ezen a forgalmas az utcád dolgon nagyon meglepődtem, bár én nem hiszek benne. Olyan fura összefüggés.

ezek a cikkek is érdekelhetnek

Nincsenek még hasonló cikkek.