Gigi Hadid mindjárt 24 éves lesz, de már most sokkal érettebben kezeli a self branding fogalmát, mint a legtöbb kortársa.
Az amerikai modell elárulta, hogy érti mennyire fontos az ő szakmájában az állandó jelenlét, de ő akkor is csak akkor posztol, ha kedve és mondanivalója is van.
Gigi a minap egy újabb kampány részeseként a Variety magazin oldalán kapott helyet a Power of Women számban. A fotózás során werk is készült, ahol feljött a social média szerepe és használata is. Hadid kisasszony bátran elmondta a véleményét ezzel kapcsolatban is. Kijelentette, hogy bár tudja, hogy a követők igénylik a rendszeres tartalmat, de szeretné leszögezni, hogy ő csak akkor posztol, ha kedve is van hozzá nincs semmi kényszer a részéről.
Gigi nem érzi a nyomást magán és a későbbiekben sem szeretné, hogy az Instagram vagy bármilyen más felület irányítsa a hétköznapjait. A modell a karrierje építésében és a pillanatok megélésében hisz elsősorban, de mindezek mellett nagyon örül, hogy ennyi embert érdekli az élete és a munkássága egyaránt.
Idén tavasszal hódítani fog a farmerszoknya