A világ fejlődő országaiban hatalmas problémát okoz a tetanusz védőoltások eljuttatása anyukáknak és újszülötteknek.
A világ vezető pelenkagyártója és az UNICEF már 10 éve harcol azért, hogy egy gyermek se haljon bele tetanuszba. Legújabb kampányuk támogatásával mi is segíthetünk a harcban.
A Pampers és az UNICEF idén ünnepli együttműködésük 10. évfordulóját, melynek során eddig 17 országban sikerült felszámolni az anyai és újszülöttkori tetanuszt. Sajnos, még további 21 országban továbbra is gondot okoz a védőoltás eljuttatása a rászorulókhoz. Éppen ezért legújabb kampányukkal az "1 csomag=1 védőoltás" mi is segíthetünk nekik. Ehhez nem kell mást tenni, mint vásárolni egy csomag pelenkát, melyen az évfordulós logó található. Ez egy védőoltást jelent, azaz egy életet.
Ördög Nóra, a népszerű műsorvezető és kétgyermekes anyuka szeptemberben ellátogatott Angolába, ahol saját szemével tapasztalhatta meg, mennyi segítséget is nyújt a védőoltások eljuttatása a szegényebb országokba. Könnyeivel küszködve mesélt élményeiről, látta egy új élet születését és a halált is néhány percen belül. Nóra elmondta:
Lehetőségem volt találkozni a 19 éves Allegriával és kisbabájával. Az ő és más hasonló helyzetben lévő édesanyák elképesztő története tanúskodik arról, mennyire fontos az édesanyák és leendő gyermekeik támogatása azokban a veszélyeztetett országokban is, ahol nincs megfelelő segítségnyújtás ennek a szívszorító betegségnek a visszaszorítására.
Ha valakinek nincs kisgyermeke, ezért nem vásárol pelenkát, az is segíthet. Csupán meg kell nézni vagy megosztani a Pampers Facebook oldalán található "Kívánságok" című filmet, mely minden egyes megtekintésével vagy megosztásával egy védőoltásnak megfelelő összeget adományoz a P&G vállalat a program számára.
Túrázásra ösztönöz idén tavasszal a PICK és a ValMar együttes